تقدیم به بهترینم...


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

سلام بهترینم اگه با نوشته هام ناراحتت کردم معذرت میخوام همش از سر ناراحتی ودلگرفتگی بود تو بهتر از اونی هستی که بخوای  به دل بگیری

نه رابطه ی این وبلاگ تموم شده نه رایطه ی دوستی منو تو تو بهترین منی عزیزترین من چطور می تونم تمومش کنم تو همیشه باید دورادور درکنارم باشی

هوای دوستتو داشته باشی اگه ناراحت شدی از جملاتم منو ببخش من همیشه منتظر بهترین دوستم اینجا توی این وبلاک تا همیشه هستم .... یکی اینجا همیشه منتظر دست نوشته های بهترینش هست فراموش نکنی نیمای من



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,ساعت 9:26 AM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com